Läget under kontroll

Badrummet är nu torrt och luktar Ajax blomdoft istället för den vedervärdiga avloppsstanken. Vi vart ju och storhandlade på Willys och till min förvåning har julmust börjat säljas. Helt underbart! Nu kommer jag inte dricka något annat fram tills februari, få fem nya hål i tänderna och gå upp lika många kilon. Inte lika underbart. Det är helt otroligt vad mycket billigare det blir att handla på tex Willys än på Ica-butiken här i närheten. Nu när vi ska börja vår nya ekonomiska livsstil så är det en väldigt trevlig upptäckt. Jag köpte ingredienser för både lins- och spenatssoppa, storkok it will be! Ett nytt tillskott i skafferiet är även vinsten från Petras tävling. Lyxig müsli med kokos och blåbär. Ser fram emot att smaka den imorgon till frukosten!

Kommentarer
Postat av: Katja

mmm gott! :)

Postat av: Petra

Ska bli spännande att höra vad du tycker! Den är ju nyckelhålsmärkt, så LITE dammig är den. Men den är bra crunchy ändå, för att vara "nyttig" müsli och sådan behöver man ju ibland =)

2008-10-29 @ 21:32:21
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jag köpte också julmust i förrgår - det var en trevlig upptäckt i affären måste jag säga :)

2008-10-30 @ 10:05:24
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Sanna

Det är alltid en fröjd då julmusten återuppstår! Dock måste jag säga att vasas julmust special är godast!

2008-10-31 @ 09:40:35
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback