Det blir vad man gör det till

Hur man upprätthåller galenskap i livet:
(När du läser det här, så läs det inte bara utan tänk dig verkligen in i det)

* Vid lunch, sitt i din parkerade bil med solglasögonen på.
Peka på förbipasserande bilar med en hårtork. Se om de saktar in. 

* Sök dig själv via växeln. Försök INTE förställa din röst. 

* När någon ber dig om hjälp, Säg: jag delegerar!

* Varje gång någon ber dig att göra något, fråga om de vill ha
pommes frites till det? 

* Ställ sophinken på skrivbordet med en lapp med texten: Inkorg 

* Häll koffeinfritt kaffe i kaffeautomaten i tre veckor. När alla
har kommit över sitt koffeinberoende, byt till espresso. 

* I minnesfältet på alla dina inbetalda räkningar skriv: För
sexuella tjänster. 

* Avsluta alla dina meningar med: "I enlighet med profetian." 

* Använd inte punkt 

* Så ofta som möjligt: hoppa istället för gå

* Fråga folk vilket kön de tillhör. Skratta hysteriskt när de har
svarat

* Specificera att din drive in order är för att "ta med"

* Häng myggnät runt ditt skrivbord. Spela band med djungelljud hela dagarna

* Fem dagar i förväg talar du om för dina vänner att du inte kan komma på deras fest för att du har huvudvärk

* Be dina arbetskamrater tilltala dig med ditt Gladiatorsnamn, Rock Hard, eller varför inte Snöret...... 

* När pengarna kommer ut ur bankomaten, skrik "Jag vann!","Jag vann!" "Tredje gången denna vecka!!!"


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det där med inkorgen ska jag lätt prova på en dag när jag blir en girig, bitter chef någonstans ;)

Postat av: Katja

määäh! den har jag också kört med förut!

2008-05-22 @ 11:19:03
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback