Begär

Jag var i England under en månad för ett par år sedan, den första veckan var det festligt med all flottig mat men efter ett tag blev det till och med för mycket för mig som älskar snabbmat. Vi försökte oss på att få kokt potatis till fisken eller köttet och på vissa ställen kunde man då få sådana där små potatisar på burk. Efter den månaden åt jag inte varken panerad fisk eller pommes på lång lång tid. Nu plötsligt, såhär mitt i natten, får jag ett galet sug efter fish n chips. Hela kroppen skriker geeeee mig!


Kommentarer
Postat av: Frida

Var fast i ett sirap på pannkakor begär efter besök av Amerikaner. Men nu, usch

Postat av: Katja

Hahahha :P

2008-05-06 @ 09:33:07
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Ellinor

När jag var i London körde vi picknick överallt hela tiden. De har så goda färdiga dipper och sånt där. Och så massa frukt, och en flaska vin såklart;)

2008-05-06 @ 11:24:10
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback