Fläskfilén och ankan

När min bror och jag var mindre tyckte vi det var jättekul att följa med någon av föräldrarna och storhandla. Vi låtsades att vi gärna hjälpte till att hämta saker och så sprang vi iväg på egen hand. Väl på skäligt avstånd från föräldern stoppade vi saker i andra människors kundvagnar (många ställer ju sin vagn och går iväg ett bra tag). Om vi dessutom kunde se reaktionen från någon i kassan när dom packade upp en fläskfilé som dom inte hade lagt ner själva så var lyckan fullständig.

Sånt där kan man ju givetvis inte göra som en vuxen, mogen människa (som jag förstås är). Men jag tycker fortfarande att det hade varit hysteriskt kul, så jag får nöja mig med att smyga ner saker i min kära sambos korg..



Av någon besynnerlig anledning förstår han inte det roliga.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, så där har jag aldrig gjort - hade nog inte vågat :D



Ja, jag kommer säkert sätta mig i frisörstolen och säga "alltså, jag vet inte hur jag ska förklara det, men jag vill ha det lite så här, du vet, taggigt". Det brukar bli några konstiga förklaringar från min sida. Men nu vill jag ju egentligen mest klippa luggen så det ska väl inte vara några större konstigheter egentligen :) Blev det någon tid bokad för din del?

Postat av: e

hahahaha,vad roligt :)

nästan så att jag själv måste testa :)

2008-07-24 @ 23:33:34
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback