Middag för en

När A jobbar brukar det nästan alltid bli något vegetariskt eller något med fisk/räkor för mig. Oftast något man kan slänga in i micron, men idag såg jag min chans att smita lite från pluggandet och tillagade en måltid med hela fyra komponenter. Det var svettigt värre. När allt börjar bli klart inser jag att pastariset kräver en sil, men någon sådan har vi inte..så jag tar till första bästa redskap, dvs filtret från kaffebryggaren och silade så gott jag kunde igen. Slutet gott, allting gott - maten smakade bra och jag + Nikki på köpet är nu mätta.

image2308
Grillad veggieschnitzel, pastaris, harrysar och örtsås.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mmm, nu blev jag hungrig. De där schnitzlarna är så goda!

Nä, du är itne alls negativ - sommarjobb är allt jag tänker på varje dag. Känner mig sjukt stressad - särskilt nu när jag inte har sambo längre och verkligen måste ha jobb för att klara mig. Hmm, där blev jag ännu mer stressad - måste söka ännu fler jobb. Har du sökt något än?

Postat av: teddy

Yummi:) Vilken bra idé med kaffefilter, man tager vad man haver:) Tyckte också att det var fult med hög midja en gång i tiden ( några mån sedan - hahaha) men modet går ju igen och visst sitter det snyggt :) Nu ska jag dock krypa i säng och sova gott. Önskar dig en god natt.

kramis

2008-02-05 @ 22:07:58
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Marie

Duuu! Vart hittar man pastaris!?? Jag åt det nån gång för länge sen och sen har jag aldrig hittat det! Det är ju supergott!

2008-02-06 @ 19:27:20
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback