Chicken tandoori

Jag gjorde verkligen succé på restaurangen! Själva ätandet gick smärtfritt men sen kom servitrisen och jag skulle vara lite hjälpsam i undanplockningen så jag staplade våra glas och reste därefter på mig.. PANG TJONG och plötsligt vart det glassplitter över hela bordet och golvet. A började plocka glasbitar och jag satt mest som fastvuxen på soffan och log fjantigt, varpå en i personalen kom i full fart med städutrustning. Jag skäms inte jättelätt men det här var faktiskt lite pinsamt. Lade på en tjuga i dricks, tackade så mycket och så försvann vi utåt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser väldigt gott ut :)

Postat av: teddy

hihihi ojjjsan. så kan det gå ibland. Man vill hjälpa till men så förvärrar man allt till slut :) Jag drattade på arslet när jag skulle sätta mig på stolen i biosalongen. Tjejen framför fick hela min popcorn påse över huvudet.... Pinsamt värre :)



Idag var det mest intro med de knasiga från kåren. Imorgon börjar allvaret....



Har du haft det bra?



kramis och natti natti.

2008-08-25 @ 19:56:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, man vill dö litegrann när man tar sönder något i affärer eller på restauranger. Men pusta ut - det händer alla någon gång....



Kram!

2008-08-25 @ 21:10:42
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Helena J

Har du vågat prova de två indiska rätterna som jag tipsat dig om? :-)

2008-08-26 @ 08:22:38
Postat av: anna svarar

Helena: Nej inte ännu! Men jag lovar, det kommer. Vart så sugen på det jag åt förra gången så det blev det nu med ;)

2008-08-26 @ 20:00:38
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback