Midsommardagen

Avsaknade av bakfylla på självaste midsommardagen fick mig att skutta upp i förmiddags och gå och träna. Se där, se där, tänker ni. Kanske är hon på väg att bli vuxen. Fast jag ska vara ärlig, jag vet inte om hasandet till köket klockan 11 i förmiddags kan kallas ett skutt riktigt.. och träning varade inte mer än 30 minuter. Men skönt var det. Var helt själv på gymmet, så jag satte i mina hörlurar i trampapparaten och sjöng högt med till midsommarfirandet på TV. När jag kom hem tänkte jag unna mig en onyttig kopp kaffe. Vatten i kokaren, hällde i kaffepulver i muggen och så mjölk. Mmm. Tog en stor klunk och kände hur en iskall blandning av dessa komponenter slingrade sig ner i halsen på mig. Var tvungen att spotta ut det jag kunde. Ni vet, när man förväntar sig något helt annat. Smaklökarna är redan fullständigt inställda på något och så stämmer det inte alls. Nästa gång ska jag inte glömma att sätta på värmen till vattnet.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback