Fredag, eller?

Kan inte påstå att jag har någon vidare helgkänsla idag. Mycket i tankarna och mycket kurslitteratur som ska läsas i helgen. Idag jobbar jag hela dagen. Har hällt i mig två koppar kaffe men gäspar inte mindre för det. Under natten har det blivit höst, slog upp dörren imorse och möttes av en kylig vägg. Jag gillar ju hösten så det var med viss glädje jag tog på mig min nya höstkappa och vantar och traskade iväg mot bussen.

Dessa framtidstankar som jag tidigare pratat om snurrar runt runt. Tycks inte hitta något svar på vad jag vill och har tänkt göra. Jag räknar med att Svaret ska dyka upp när jag minst anar det. Helst igår. Ni som är i början på en utbildning och vet vad ni ska göra de närmsta åren, NJUT! I det här så är det ju inte så att man kan styra över allt själv heller (om det nu hade varit lättare). Well well, det ska nog lösa sig på något vis, önskar bara att jag hade varit lite mer klar över vad det är jag vill åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen till klubben.. Har aldrig kunnat sätta fingret på vad det är jag vill göra. Har därför inte pluggat något på högskolan, utan jag har jobbat på de ställen som dykt upp. Nu är jag kvar på ett jobb jag inte trivs på, jobbat där i snart 3 år. Men klart man blir kva närman inte vet vad man ska göra istället..?

2009-09-20 @ 11:41:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback