Håller huvudet ovanför ytan

Herregud vad jag längtar efter en iordningställd fungerande lägenhet, få sova ut åtminstone en dag i veckan, kläder som hänger i ordning i garderoben, en normal filmkväll eller whatever. Sansade dagar med åtminstone lite lugn och ro, kanske få vara helt för mig själv en stund med.

Skulle använda den hundra år gamla tvättmaskinen men det blev översvämning, har tusen flyttkartonger och väskor att släpa ner till källaren (vet inte hur), Nikki är extremt nervös och stressad - far runt och skäller åt allt och hoppar på mig, måste dessutom försöka få i mig någon mat.. och ta en dusch. Jag kommer njuta av en till och med helt vanlig måndag när den väl kommer. Bara att fortsätta..

Kommentarer
Postat av: JoHo

Åh, det låter som om du BEHÖVER en sovmorgon! Och en filmkväll. Och lite VARDAG! KRAM på dig!

Postat av: Katja

jobbigt jobbgt. Bara att hänga kvar därinne, det löser sig!

2009-01-31 @ 22:02:02
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, låter som att du har lite mycket att stå i just nu. Och är lagom trött på det?

Hoppas det lugnar ner sig snart och att du kommer till ro!



2009-02-01 @ 13:11:04
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback