What to do when youre sjuk?

De stunder jag inte har sovit i helgen har internet varit en given aktivitet. Msn, facebook och olika shoppingsidor. Fastnade en bra stund hos HM för fönstershopping. Riktig sådan sparar jag till London, åker dit en helg i mars och hälsar på bror. Planen är att eventuellt gå på någon musikal, äta gott ute och se staden på nytt. Det var längesen sist. Jag ska insupa engelskan och bälga i mig té.

Så tillbaks till ytligheterna på H&M´s hemsida och min önskelista därifrån:




Har ni förresten sett att dom har fått en
Home-avdelning med framförallt textilier till hemmet? Kul, tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kul att se att du är i farten igen :) Har aldrig gett upp hoppet utan går in här varje dag för att se om det kommit något livstecken :)

2009-02-23 @ 12:52:44
Postat av: Mia

Åh, vad mycket snyggt du hade hittat där! :)

Postat av: Marie

ANNA.. kom tillbaka :D

2009-03-27 @ 01:05:38
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: malinsmix.blogg.se

Hej hej dej kommer jag ihåg, jag skrev innan under bebisnoja om du minns? Hoppas allt e bra!

2009-04-08 @ 20:36:53
Postat av: Helena J

Hoho? Saknar din blogg... Kom tillbaka, snart...! :-)

2009-04-14 @ 12:45:49
Postat av: Elisabet

Vad härligt med Londonresa!

2009-04-18 @ 00:20:32
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Tänk vad kul man kan ha med fönstershopping, jag älskar det !! :-) Toppensysselsättning helt klart.

2009-04-22 @ 22:10:37
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback