Sommarläst

Bedragen av Katerina Janouch
Lättläst och underhållande. Kärlek, spänning och en barnmorskevardag i en salig blandning. Vad mer kan man begära en lat sommardag? Gillar Katerinas sätt att skriva, det känns väldigt lättillgängligt och roande samtidigt som jag får tydliga bilder ur hennes beskrivningar (vilket jag ofta saknar i den här typen av böcker).


Jehåvasjäveln av Henrik Pettersson
Definitivt en bok att rekommendera om du är intresserad av livsöden samt att få en inblick i Jehovas-världen. Jag visste inte mycket om Jehovas före jag började läsa och tyckte att det var en väldigt intressant bok, öppet och utelämnande men inte alls på ett överdrivet sätt.



Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
Det var några veckor sedan jag läste boken och kom på mig själv med att jag nästan hade glömt vad den handlade om. Väldigt förutsägbart, men samtidigt kan det vara precis vad jag vill ha ibland. Okomplicerat och ytligt kan vara skönt för ett par timmar med.



Kärlek - hur fan gör man? av Bob Hansson
Jag hade absolut inga förväntningar när jag började läsa, fick den som hastigast precis före ett flyg och började på flyget läsa - och fastnade direkt. Jag gillar temat, jag gillar upplägget och jag gillar frågorna. Den fick mig att tänka mycket, och också känna stort hopp för Kärleken.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback