En lugn kvall

Visst ar det obehagligt nar man ser foton pa sig sjalv och inser att man har blivit fet. Man vet inte hur det har hant, men det ar verkligheten. Jag hade velat skylla pa de senaste dagarnas krangande men det hade varit lite orealistiskt att tro att jag skulle ha gatt upp typ hundra kilo pa bara ett par dagar. Troligen ar det kombinationen av smaltost och avsaknaden av hundpromenader som ar boven i dramat. Nar jag kommer hem ska det i alla fall bli andring pa det hela. Raska promenader, fron och bonor & sadana nyttigheter som skulle kunna ga under titeln kanin alt. fagelmat. Ja nu (da) jaklar!

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Var pa en promenad i den stora parken med "flytande" hus, sma sjoar och mangder med pafaglar. Bakade en kladdkaka och har sedan suttit djupt forsjunken i min bok. Jag har knappt last skonlitteratur det senaste halvaret och inser nu att jag verkligen saknat det. Forsvinna en stund i en latsasvarld och stanga allt annat. Semestern kom inte en dag for tidigt i sommar och jag ar glad att jag inte ens tog med mig plugg-grejer sa att jag inte ens kan satta mig med diverse masten och borden..

Kommentarer
Postat av: Jenni

Saknar dig med! Du får gärna ta en tripp neråt och hänga i min nya lya och pimpla vin snart!!!

2009-08-18 @ 11:19:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback