Måste jag verkligen?

Imorgon ska jag till tandläkaren och borra. Jag AVSKYR det verkligen. Har redan börjat fasa på allvar för stunden och funderar febrilt på anledningar till varför jag aaabsolut inte kan gå dit. I nästa sekund kommer jag på att jag inte skulle tjäna ett dugg på det och försöker se det som att jag bara MÅSTE få det gjort så snart som möjligt (och sen sköta tänderna exemplariskt ofcourse).

När jag var yngre hade jag inte det minsta tandläkarskräck, det har kommit nu de senaste åren efter en skräckfylld upplevelse hos en brutal tandläkarkvinna. Usch usch usch. Så himla onödigt!
Har ni några lugnande tips där ute?

Kommentarer
Postat av: Katta

Det kommer nog gå bra! :)

Tack jag ska bara spara ut lite först ;) Jo det är intressant så det känns jättekul, antar ni har rätt mkt nu att göra?

Postat av: Fanny

Mitt enda råd är att du berättar om din rädsla för tandläkaren så att hon/han vet att du inte klarar av "hårda tag".

2008-09-10 @ 13:31:17
URL: http://psykologiskt.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback