Enjoy la la life

Jag njuter av att vara hemma och ta det lugnt ikväll. Det blev grönsaker & dippe till en bra film, precis som jag önskade. På bara någon timme mumsade vi i oss en hel gurka och tre stora morötter med holiday-dip till. Filmen hette The Visitor och har tydligen biopremiär idag. I början kändes den väldigt tveksam men när det väl kommit igång var jag som fast. Fin film! Vill du veta mer om den så kan du läsa här. Nu ska kvällen avslutas med ett alldeles nytt avsnitt av Project Runway.. sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Cia

Ja grönsaker är helt klart underskttat snacks. Jag brukar glömma bort det alternativet när jag blir sugen på något framför burken. Fast i sommras blev det en hiskelig massa jordgubbar istället för fettsnask.

Postat av: Isabelle

å det är så gott med morötter till holidaydip :) käkade också det igår. :)

2008-09-28 @ 20:49:38
URL: http://isabellees.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback