Välkommen hem till en avloppsupplevelse!

Åhh det är så äckligt så äckligt. Vi hade vart och storhandlat, kom hem och när jag ska in i badrummet ser jag hur det är fyllt med grumligt vatten. För att sen tala om doften, det är så vidrigt. Jag vill rymma härifrån, och kalla hit en desinficeringsman som tar hand om badrummet tills jag kommer hem. Uhh. Jädrans tur att A är hemma idag, han har ingen högtryckstvätt med desinficeringsmedel men han kämpar på med handdukar och mopp. Jag vill inte ens tänka tanken vad det är för snuskiga basselusker i det där vattnet.


Kommentarer
Postat av: Katja

du är utmanad i min blogg :)





fy för att komma hem till ett sånt badrum!

Postat av: Bokmalen

Å, hua, vad hemskt!!! Blä, avlopp är väl bland det värsta jag vet. Vilken tur att du får hjälp!!! Hoppas det går bra. Kramen

2008-10-29 @ 17:44:48
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lovebirdie

Men uäää... Hur kunde det hända??!!

2008-10-29 @ 18:15:59
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback