Soffan och vi

Var iväg på utflykt till Jysk tidigare idag (nej här finns inget IKEA). Jag är inte helt förtjust i Jysk, men om man släpper fördomarna för en stund så tycker jag faktiskt man kan hitta några guldkorn där. Vi provsatt bland annat en soffa som var riktigt nice för ett billigt pris.



Ett barbord i ek med tillhörande stolar fastnade vi också för. Hade verkligen behövts till vårt för närvarande mycket tomma kök. De svarta skinndynorna hade jag dock velat byta ut mot något annat. Ett vitt eller sandfärgat tjockare tyg kanske.


Kommentarer
Postat av: lovebirdie

De har piffat till sig må jag säga :)

Postat av: Petra

Håller med om att Jysk kanske inte är creddigast i världen, men visst har de guldkorn!

2008-10-09 @ 23:20:04
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Katja

jag gillar inte Jysk så mycket jag heller, men det går säkert att hitta bra saker där också :)

2008-10-10 @ 09:59:17
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback