Rosa klor

Mitt nyaste tillskott i nagellackslådan. Barry M's chocking pink. Jag älskar färgen, priset var sjysst och det är jämnt & snyggt på. Målade det igår så hållbarhet får jag rapportera om senare. När vi var i N.Y lyxade jag till det med både manikyr och pedikyr vilket jag aldrig gör annat än själv här hemma. Kostar du på dig sådana lyxigheter ibland?

Imorgon blir en busy dag. Seminarium (måste öva på redovisningen ikväll) och Magnus Betnér på kvällen. Ser verkligen fram emot det. Vi var och såg honom sist och han är ju GRYM! Sen är det liksom helg redan.

Kommentarer
Postat av: Linda i Göteborg

Svarade jag dig tidigare? Minns inte, sorry! Men jag flyttade till Stenungsund, sedan Lindome, söder om Gbg. Du frågade vart jag flyttade :o)

Kul att se bilden utanför Universum! Där har man sprungit en del!

Postat av: Katja

yeeiij =) Hoppas betner är bra :)

2008-10-30 @ 17:26:21
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback