Polisiära förberedelser

För att jag ska känna mig riktigt hård i min roll som polis ikväll har jag gått på långrunda med Nikki i snöstormen samt gjort armhävningar och situps hemma på min yogamatta. Skämt å sido, planen var att gå och träna i förmiddags men det var så himla skönt att sova så jag kände mig tvungen att ta igen det på något vis. Ibland är det så grymt skönt att vara ute och gå i riktigt skräpväder. Man tar på sig ordentligt med kläder och riktigt går, inget promenerande utan snarare powerwalking med vinden som biter i ansiktet. Då kan man inte missa känslan av att man verkligen lever.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha - du kommer säkert att inge mycket respekt =)

Postat av: Katja

nu har ni väl fått snöö! :)

2008-10-31 @ 17:06:46
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback