Oktoberfredag

Imorse när klockan ringde var jag tvungen att intensivt tänka "det är fredag, imorgon och i övermorgon kan jag sova hur mycket som helst, hela dagarna om jag vill" för att lyckas släpa mig upp från sängen. Det var så varmt och skönt under täcket, ute spöregnade det. Upp kom jag till, till skolan kom jag - tog en kaffe med Åsa och sen vart det dags för föreläsning. Därefter har vi varit och storhandlat på Coop. Kunde inte låta bli en snabb vända inom HM där jag fyndade ett rött läppstift och världens sötaste lilla mössa till A's nya systerdotter.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: nej det är en vanligt malaco fast med massa nya smaker :P vatenmelon, bär.. riktigt god :D påsen heter yummie, köp den nästa gång verkligen supergod :D

Postat av: Katja

Haha, söta bilder :)

2008-10-17 @ 22:56:35
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback