I´m alive!

Vaknade lite för sent och SÅKLART ska allt strula för en när det är så fallet och man har bråttom. Precis innan jag skulle gå kommer Polly utfarandes från sin toalett med bajs i hela rumpan. Jag hämtar en sax och klipper samtidigt som jag försöker hålla för näsan. Springer ut till bussen. Ställer mig och väntar.. och väntar. Det kommer ingen buss. Skit! Och nästa går efter att min tandläkartid är.. Som en räddande ängel kommer kollegan S cyklandes och säger att hon ändå ska hämta bilen och åka till stan så jag kan få skjuts. 

Väl hos tandläkaren sätter dom en stor gummibit över halva huvudet och börjar operera. Jag ligger där i ganska exakt en timme och gapar stort medan det borras, skruvas och grejas. Jag överlevde i alla fall, och nu har jag en tillfällig fyllning som smakar väldigt mycket nejlika. Jag har jul i munnen.

Som tröst blev det en shoppingrunda med Slajnus. Vi gick inom Gina Tricot och massor snyggt hade dom! Ofta brukar jag inte hitta något alls där, men idag så provades det klänning efter klänning.. Ni ska få se mina fynd sen! :-) Kom hem för en stund sedan, på med gummistövlarna och ut i regnet med Nikki.. behöver jag ens nämna hur skönt det är att sitta på soffan nu?

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, jul i munnen =)

Postat av: Linda

Jag ser fram emot att se vad du har shoppat :) Alltid lika roligt!!

Usch va hemskt ditt tandläkarbesök lät, varför gjorde dom så?

2008-10-01 @ 19:51:48
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Frida

Ok Anna. Jag har lastat upp en massa GLASS, spelat in Top model, ska läsa veckis och bara lata mig. Kan vi se det som ett liiiitet snedsteg i mitt nyttiga liv? Ska icket upprepas men jag tycker du borde göra detsamma, du har ju besökt tandis för 17

2008-10-01 @ 21:06:54
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Katja

Jäkla tandläkare! Sedan tar dom hutlöst mycket betalt också!

2008-10-01 @ 21:23:59
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Angelica

Din stackare!!

Hoppas att A kan pyssla om dig nu när du varit duktig hos tandläkarn!!

2008-10-01 @ 21:55:17
URL: http://denanglalika.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback