Hemmagjord akupressur och hundra sidor

Lånade grannens spik-/akupressurmatta för att ge mig på lite meditation. Det gick jättebra, om man räknar sms:ande, kaffedrickande och tv'n som en del av meditationen då vill säga. Har aldrig provat en sådan matta förut och det var rätt intressant. Sådär både skönt och inte skönt på samma gång. Problemet med aktiviteter man utövar på golvet här är att Nikki direkt tror att man leker med henne så hon ska på en och krafsa, ställa sig på magen och så vidare.

Hundra sidor har jag fått läst ikväll. Rätt bra jobbat va? Jag känner mig nöjd. Förberett för morgondagens lunch har jag också hunnit med (matlagning x 2 idag alltså - imponerande).


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter intressant =)

Postat av: lovebirdie

Käck du e då! :)

Nej, jag vill åxå veta när sommarkursernas sista anmälningsdag är. Ögat har inte hoppat nåt idag. Hoppas det är över. Jäkligt irriterande, men mord... nja, jag vet inte...

2008-10-14 @ 09:17:55
URL: http://lovebirdie.blogg.se/
Postat av: Katja

gu va du är duktig o läsa! Jag väntar fortfarande på min bok som är försenad. Usch!

2008-10-14 @ 09:37:50
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: laura

Ah, den mattan känner jag igen :P Håller med om den dubbla känslan.

2008-10-14 @ 10:11:03
Postat av: Katja

angående fallskärmshoppning håller jag med. är lite sugen men vette fan om jag skulle våga mig upp dit!

2008-10-14 @ 13:04:23
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback