Drömmar i höstrusket

Varje gång jag går utanför dörren blir jag påmind om hur kallt och grått det är. Helt naturligt börjar jag då titta på respriser och drömma mig bort till värmen. Det känns inte som vi fick någon riktig sommar, eller så var den ett tag när jag jobbade men av förståeliga skäl minns jag inte vädret under den perioden. Jag har flera gånger sagt "aldrig mera charter", men just nu hade jag känt mig fullständigt beredd att ta tillbaks den meningen. Det hade blivit alldeles utmärkt med en charter till och med till Gran Canaria faktiskt (så länge jag får göra mina utflykter)! Tills dess att jag får ett par tusen över så får jag se fram emot en helgresa till Stockholm i slutet av månaden! Och kanske sola lite solarium..




Kommentarer
Postat av: Sandie

Ack så härligt med semester å värme =)

Postat av: Malin

HAHA sista bilden...

2008-10-04 @ 20:14:34
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Katja

jag tycker charter är jätteskönt om man inte ska va borta länge. bra o bekvämt liksom! dessutom kan man alltid få hjälp om det är några problem! :)

2008-10-05 @ 21:25:14
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback