Söndag

Nu känner jag mig stressad igen! Två harmoniska dagar sen vart det tack och hej till det. Sitter med en skriftlig uppgift och försöker strukturera upp vad som ska skrivas och vad lagarna egentligen säger.
Dagen började i alla fall bra! Åt frukost i lugn och ro, gick ut med Nikki i snön och sen bestämde vi oss för att träna (A och jag då, inte Nikki). Jag provade för första gången Body balance. Shit vad musklerna skakade men det var samtidigt skönt. Mysig stämning och sådär. Hade dessutom en värmelampa precis ovanför mig så jag fick snarare känslan av att vara i en bastu än en träningssal. Avslappningen efteråt var rätt rolig. Jag har väldigt svårt för att slappna av under så planerade former, särskilt när ledaren på ett hypnotiskt vis väser ut i mikrofonen hur skööööönt det är att slaaaappna av och låta alla problem svääääva iväg från kroppen. Sängen funkar bättre för mig då. Eller en bok. Eller att guppa runt på havet i en liten båt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, de är konstigt hur sverige fungerar ibland.

Fin bild!

Postat av: Marie

Är Nikki en hona eller hane? :) Har alltid tänkt mig att det är en hona, men nu har mitt ex skaffat sig en japansk spets som oxå heter Nikki och är en hane så nu blev helt plötsligt lite osäker :P

2008-11-23 @ 19:16:02
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Aleya

Jag kan nästan somna under avslappningen. Särskilt efter ett yogapass där avslappningen är under ca 10 min ;)

2008-11-23 @ 20:10:17
URL: http://aleya.webblogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Halsning fran Thailand! Kram

2008-11-24 @ 15:50:22
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback