Söndag 30 november

Dagen har varit ovanligt busy för att vara bakisdag. Inte nog med städning och namnsdagsmiddag så har vi dessutom vart och tränat. Kan inte påstå att det var det hårdaste träningspasset jag varit med om, men bara det att befinna sig på IKSU en söndag kväll är en ansträning för sig. Väl till pass efter allt gottande.. fest igår, idag toast till frukost, tacos till middag, chokladpudding med grädde till efterrätt och lite ostbågar på det. Nu slötittar jag på SATC-filmen och funderlurar lite på morgondagens seminarium. Känner mig inte riktigt redo för måndag ännu men jag har en känsla av att jag inte har så mycket val..

Gårdagens utstyrsel blev det nya Gestuz-linnet och kjol + strumpbyxor från Gina.

Kommentarer
Postat av: JoHo

Snygg du var! Och näää.. tyvärr har man ju sällan valet att INTE låta det bli måndag. Och nu är det dessutom redan onsdag... :s Fast, det innebär ju att det snart är helg igen förstås! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback