Potatisgratäng åt folket!

Satt och tänkte på mat halva jobbtiden så när jag väl kom hem blev det gomiddag med potatisgratäng och köttfärs. Ungefär som den där rätten man fick i skolan; sjömansgratäng eller något sånt. Mycket mycket gott! Rabarber/grädd-té till efterrätt och det är bara en chokladbit som fattas. Ikväll blir det lugnt och stillsamt, A börjar bli sjuk och jag har lång skoldag imorgon.. bara att ladda inför den nya kursen som gäller. Damma av lagboken och packa ner det nya blocket.

Idag: kofta från Mango, jeans Miss Sixty och diadem för ovanlighetens skull. Enkelt och bekvämt.


Kommentarer
Postat av: Katja

mmmm gooott =)



jag har ätit choklad. Och druckit vin ;)

Postat av: Petra

ÄLSKAR potatisgratäng. MYCKET grädde ska det vara!!!!

2008-11-05 @ 20:25:39
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Sanna

Fan, jag pallar inte diadem mer än några minuter, då håller huvudet på att sprängas. What's your secret?

Och, för guds skull, håll dig undan från sambon i största möjliga mån, annars är du också körd! Kan Jang och C-vitamin för hela slanten! Jag ska hålla tummarna för dig och ditt välmående!

2008-11-05 @ 21:19:32
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback