Ner faller regnet...

Fråga mig inte varför jag har fått Imse vimse spindel på hjärnan men det har jag. Stackars A som får utstå en vrålande sång från soffan. Ha! Nu har han börjat vissla på den med! Inatt somnade jag kanske vid 4, därefter vaknade jag sådär en gång i timmen av att min kära sambo hostade högljutt. 9.30 ringde väckarklockan och jag ställde mig direkt i duschen - hade gärna stannat där resten av dagen. Handledning en timme, kaffefika som avslutning på skolveckan.

Och nu vart det alltså helg. Planen för ikväll är att göra så lite som möjligt,med undantag för om jag verkligen känner för att göra något pyssligt såsom att städa eller rensa ut skräp inför flytten. Imorgon däremot händer det grejer. Lajnus som jobbar på hotell har ordnat en svit åt oss - där ska vi bada ångbastu, dricka vin och ha tjejsnack kvällen lång.


Kommentarer
Postat av: Katja

åh bastu o tjejsnack. Kan det bli bättre?

Postat av: Lovebirdie

En sån kompis vill jag med ha!

2008-11-14 @ 15:23:03
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback