Måndag 24 november

Shit vilken träningsvärk jag har idag. Hela nederdelen av kroppen är totalt handikappad. Body balance it is! Men visst är det ganska gött med träningsvärk, man känner att man lever och att man gjort något bra med kroppen. Är riktigt peppad på att gå på det igen, bli stark som varg och smidig som ett lejon. Yee.

Har skrivit 2 sidor om samtycke i Socialtjänstlagen idag. Nu har jag fastnat. Har inget mer att skriva. Behöver någonslags inspiration.. får helt enkelt sätta mig och läsa tills den dyker upp. Sömnig dag för övrigt, snöstorm ute och kalla vindar.. har en finfin potatis- & purjolökssoppa jag gjorde igår att värma mig med även idag så ut behöver jag inte gå mer än på kisserunda med Nikki. So long så länge!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe ja jag har oxå alltid sett på det som ett tjejnamn, tills nu, hehe :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback