Igårkväll

• ..såg jag riktigt fram emot att jobba. Har knappt blivit något jobbat sedan i somras så det kändes kul att få lite omväxling till pluggandet, träffa folket där och dessutom tjäna lite pengar.

• ..så festligt att jag bakade en kladdkaka att ha med mig. Den är nu placerad i lunchrummet och blir den inte uppäten under dagen så kommer besvikelsen bli mycket STOR.

• Appropå stress, jag låg strax före jag somnade och påminde mig själv om att jag imorgon (läs idag) skulle komma ihåg att skriva en kom-i-håg-lista. Det känns lite illa, faktiskt.

• Låg och vände och vred på mig, precis som jag gjort de senaste nätterna. Har haft jättesvårt för att sova det senaste. Åtminstone på nätterna.

Kommentarer
Postat av: Linda

va jobbar du med?

Postat av: Sara

hehe, det här är eg en kommentar till tårtbakandet, men med tanke på att jag av någon skum anledning ;) inte får läsa dem (gör en kvalificerad gissning att det är mig du menar...) skriver jag här istället. Vill eg bara skriva att jag blir MYCKET nyfiken på att läsa just DE kommentarerna och tycker att det ska bli riktigt spännande att se vad du kommer trippande med på fredag! Vet dock redan en sak: att det du kommer med, kommer att vara kanoners!



Önskar dig en bra kväll! Ses!

2008-11-19 @ 20:47:16
URL: http://maran.bloggspace.se
Postat av: Katja

du kan få baka en kladdkaka och skicka till mig? ;)

2008-11-23 @ 15:10:33
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback