Hemmadag slash creme fraiche

Så skönt det är att hasa runt i myskläder hela dagen. Tog med mig Nikki och hälsade på pappa, med undantag för det har jag haft en riktig hemmadag med mycket vila, böcker och lite tv. Nu sitter jag med en ansiktsmask av enbart creme fraiche. Fick tipset av en klasskompis att det ska vara bra för torr hud. Känns lite suspekt att ha matdoft (mina tankar går direkt på kaloribombad svampsås) i ansiktetet men vad tusan, har haft cremer som luktat värre än det här. Sökte på hemmaspa med creme fraiche och fick även upp ett tips från Veckorevyn om en hårinpackning med det, en äggula och olivolja.

Hos
Söderfin kan du även hitta en ansiktscreme á la creme fraiche från Nuxe. När du ändå är där inne, passa på att kolla in deras rea, jag blir mycket shoppingsugen på lösögonfransar, lipgloss och ögonskuggor!


Kommentarer
Postat av: Katja

jag vill också ha hemmadag!

Postat av: FEBB

ja det var det! :) Liite kallt bara!haha

2008-11-11 @ 22:41:03
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

eller hur.... så fin!

fint med rosa blogg, me likie!

2008-11-12 @ 00:47:07
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback