Candygal & Rosa och fluff utmanar

Regler:
*
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


-  Jag blir alldeles apatisk om jag inte får tillräckligt med sömn. Den behöver nödvändigtvis inte ske på natten, men någon gång under dygnet.

- Isljud är något av det värsta jag vet. Kan knappt ta ut saker ur frysen utan att rysa ordentligt (nej vi är kanske inte jätteduktiga på frosta av den iofs).

- När jag var liten var min högsta önskan, näst efter att ha en åsna på balkongen, en vit fluffig hund. Jag satt och drömde mig bort i hundrasböcker och tjatade på föräldrarna men jag fick ingen. Vad har jag nu? Jo inte bara en, utan två vita fluffiga djur.. en av dom är katt visserligen.

- Jag är väldigt frusen av mig. Det kan vara 25 plusgrader men så kommer en liten vindpust och jag känner för att ta täckjacka på mig. Borde alltså bo i något land med tropiskt klimat.

- Jag avskyr offentliga toaletter och kan låta bli att gå på toa i alltför många timmar för att slippa utsätta mig för den plågan det kan vara med snuskiga nerkissade toaletter utan varken papper eller tvål.

- Utbildningar jag hade kunnat tänka mig förutom den jag läser är nu är bland annat SYO- och mäklarprogrammet (minus all matte då).

- Jag är beroende av pommes med smältost!


..Och dom som utmanas är:
Honeybun, Sara, Emseloo, Lovahbirdie, FridaAngelica och Johanna.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

är också jätte frusen av mig!

Postat av: Katja

sådärja =) du kan ju du meee ;)



jag behöver verkligen frosta av frysen jag med.. men det är ju fullt med mat där! det kan man ju inte direkt lägga i badkaret så länge ;)

2008-11-04 @ 17:41:31
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback