4 november

Jag är matt idag. Matt och avdankad. Trött. Men mår ganska bra ändå. Jag har varit som superkvinnan idag, jobba från 7.30, susade på lunchen iväg till tandläkaren och borrade lite, susade sen tillbaks till jobbet flera timmar till. Sitter nu på soffan och måste egentligen inte göra någonting. Så det går bra.

Är lite orolig för Polly bara. Hon fullkomligt älskar fisk, A ställde fram en skål med tonfisk - hon nosade lite och gick iväg. För att testa om tonfisken var kass eller något provade vi med torkade småfiskar. Dom ville hon inte ha heller. Så inatt blir det valvaka och Pollyvaka... min lilla älskling. Dagen i mobilbilder:


Kommentarer
Postat av: Petra

MUMS med räksallad! Blev sugen på det nu...

Postat av: Frida

jag working on it :) avslöjar alla mina knäppa ideer haha. Fan duktig du som jobbar, jag har min lediga dag i morgon så då blir det stan. Du har inte lunch för en dejt eller är det busy busy?

2008-11-05 @ 00:31:23
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Lovebirdie

Absolut inte lika god som min banankaka tar jag för givet...

2008-11-05 @ 16:37:33
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback