17 november

Kallt, kallt, kallt! Har vart lite risig idag vilket inte precis bidrar till värme heller. Sov inte alls bra inatt, visdomstandvärk som blev till huvudvärk - vaknade stup i kvarten, kände mig helt slut och färdig när klockan ringde på morgonkvisten. Vart tvungen att ligga kvar och vila. Som tur i oturen hade jag en tandläkartid för att fylla igen en rotfyllning, då kunde han också kika på den inflammerade visdomstanden och spola & fixa. Nu känns det bättre men jag har insett att särskilt en av dom MÅSTE bort. Jag är livrädd för det, men jag kan inte ha det såhär med allt problem den orsakar.

Åt en wunderbar Västerbottenspaj till middag. Nu väntar kaffe och en varm dusch!


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj nu blir jag nervös, totalt ignorerat detta med vidomständer och hoppas att mina aldrig dyker upp :S Fick ni gjort nåt på skolan idag då?

Postat av: Petra

Åh, blir alldeles varm när jag läser om Västerbottenpaj...MUMS!

2008-11-17 @ 21:50:34
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback