Tuss

Antingen är det den hurtiga joggingrundan eller också tiden på dygnet med Nikki ligger iaf och snarkar någonstans, har inte sett henne på bra länge nu. Husdjur har ett sådant skönt liv, äter, sover, skiter, sover lite till.. Ibland blir jag lite avundsjuk. Fast å andra sidan, den rastlöshet som hade infunnit sig efter några dagar sådär..så nja, jag trivs nog rätt bra med att vara människa ändå. Särskilt den valfriheten som dom inte har.



Vilken slapp kväll det har varit. Tog fram ett burk med Ben & Jerrys och en sekund senare ringde min kära vän C och glassen smälte, men jag sörplade i mig den milkshakes-liknande sörjan med god lust. Sen fick jag ett avsnitt av Top Model, och ett Grey´s Anatomy och då kan ni gissa vad jag valde framför 1) pluggbok 2) amerikanska tv-serier. Inte så svårt va?

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej som tur är inte! Kommer du till Uppsala och firar valborg med mig nästa år? :)

Postat av: Wysteriia

Jo ibland är jag också rättså avis på mina katter som bara sover, äter o busar hela dagarna typ ;) meeeen det måste ju bli långtråkigt :P haha

2008-05-06 @ 02:01:26
URL: http://wysteriia.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohh vad underbart det verkar. Vi tittade också på Nemo nu i morse och var jätte avundsjuka på att han får gå och lägga oss medans vi halv sex får knalla iväg till jobbet :(

Önskar er en fin dag. Hoppas ni får sol ute :)



kramis

2008-05-06 @ 06:22:33
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Skyltdocka

Ohh så söt. vilken ras?

2008-05-06 @ 11:24:48
URL: http://skyltdocka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback