Superduperintensiv solning

Legat i solariet hela dagen eller lekt med PhotoShop? Äh, outfiten avslöjar ändå att bilden är från igår. Börjar verkligen bli sugen på lite bränna men var är solen & värmen? På min födelsedag har jag i alla fall bestämt att det ska vara sommarväder. Den 3 juni. Lägg det på minnet kära läsare :-) Då blir det jordgubbstårta och bubbel. Kanske någon känner för att bjuda mig på en god middag med (typ oxfilé, klyftpotatis, bearnaise och fetaostsallad, bara en tanke alltså..)

Dagens låt går i schlagerns tecken och vad är inte mer Eurovision än Johnny Logan och
Hold me now. Året var 1987. Vackert.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lite solbränna hade minsann inte skadat!



Visst tog jag igen mitt schlagersvek, men ja, jag är besviken på vinnaren. Låten var väl inte dålig, men den förtjänade inte att vinna. Dessutom, Perelli förtjänade en toppplacering. Suck! Haft en trevlig helg?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback