Självförvållat

Jag tog mig ut i mitt skabbiga tillstånd för att köpa pizza, jag ryckte och drog i dörren men fick efter en stund inse att det var stängt och snällt gå därifrån. Varför har en pizzeria stängt en sådan här bakisdag? Dom lär ju göra big business om dom har öppet. Gick till affären istället och köpte en färdigrätt och Cola. Han i kassan bara skrattade åt mig där jag kom hasandes i mjukisbrallor och stora solglasögon.

Jag har säkert berättat om mina envisa visdomständer förut, nu är en av dom på g igen och det känns som jag fått en käftsmäll, det ömmar, värker och känns svullet. Föräter mig på Ipren tills imorgon då jag måste köpa sådant där gurgel som gör det lite bättre. Annars har jag nog inget annat väl än att ta mig raka vägen till tandläkarn och göra något seriöst åt det här, betala för smärta har aldrig varit min grej.

Kommentarer
Postat av: emsan

Haha, baaaaakis anna :D fniss. jag ligger hemma och tycker synd om mig själv också. huuuu.

Postat av: Helena J

Skum pizzeria! Dom skulle tjäna massor på att ha öppet en sån här dag! Vi fick vänta 45 min på pizza 1 maj förra året på vår pizzeria. Big business!!

2008-05-01 @ 18:11:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback