Måndag

Jag är ett nattdjur. Jag gillar natten och den gillar mig. Därför blir det oftast inte så lyckat när jag får mig att gå och lägga mig tidigt. Som igår. Då ligger jag där, vänder och vrider på mig, går upp på toa, funderar på vad jag behöver göra, vad som behöver inhandlas och så vidare. Sedan somnar jag tillslut och då tror man att historien ska vara slut där, men nej. För någon gång tidigt på morgonen går solen upp, lyser på och gör vårt sovrum alldeles för ljust. Så då vaknar jag, tar på mig sovmasken som snart ramlar av igen. Alltså: trots att jag har legat i sängen löjligt många timmar inatt känner jag mig fortfarande sömnig.


Kommentarer
Postat av: Katja

samma här! Tog sovmorgon idag bara för att jag är ledig och det var så längesen, ändå är man sjukt trött när man kliver upp! Dumma kropp! :P

Postat av: Katja

Jag snodde din ide på dagens lista, fast gjorde en egen variant :)

2008-05-05 @ 11:47:41
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Anonym

God efter middag...Hoppas att du har fått en bra start på denna vecka..Ska du göra något skoj?

2008-05-05 @ 15:47:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback