Kvällen

Kvällens outfit blev svart och för schlagerns skull lite turkost med. Jag är inte pigg någonstans idag. Fy. Det var en trevlig kväll men lite splittrat kring vart vi skull, så vi for fram och tillbaks mellan olika ställen och hamnade tillslut på NH där vi fick dansa lite (och kränga en stor hamburgare). Ungefär samtidigt som jag skulle hem började jag må illa och A fick nästan bära mig hem. Idag är jag mest intresserad av sängen och kylskåpets innehåll, dvs Ramlösa och en flottig färdigpastarätt.

Ryssland vann alltså schlagern igår. Vad tycker ni om det? Jag blir alltid lika förvånad över vinnarlåten, men visst den var ganska fin och Plushenko (stavning osäkert) var ju spexig så varför inte. Och nu är det alltså ett helt år kvar tills nästa Eurovision vilket känns mycket sorgligt! Vad coolt det hade varit att befinna sig i Moskva vid nästa final.. kanske ett mål?




Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

men vilket sött fordral du hade på dig =)

Nh har vi här i linköping med, fast det kanske finns i alla universitetsstäder =)??



kram!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback