I´m home!

...och jag är lagom berusad. Polly smaskar i sig resterna av min nattamat och jag dricker nattens resorb. Seriöst, ni måste börja med det! Man mår så mycket bättre dagen efter. Visst dom är äckliga, jag ogillar starkt brustabletter men det är värt det. Vi hamnade på Corona ikväll och det var verkligen helt folktomt när vi kom dit men snart vällde det in folk. Hur som helst, vi dansade på och drack vår öl. Imorgon däremot, ska vi köpa träningskort! Nu blir det andra bullar!

Kvällens minus
- avsaknaden av hängare inne på toaletter, var är det tänkt att man ska sätta väskan?
- toaletter som luktar bajs
- fulla människor, sådär allmänt

Kvällens plus
+ dansa
+ foton från dansgolvet, jag har säkert ett femtiotal..tjobedoo
+ billig öl

Kommentarer
Postat av: Katja

resorb är såndär vätskeersättningsgrej va? Kanske ska köpa in nån sån då.

Postat av: evelina

låter som en hellyckad kväll, kanske blir det bilder sen =)?



kram

2008-05-04 @ 10:40:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback