Godmorgon alla söta!

Långhelgen lider mot sitt slut men söndagen har precis börjat för mig. Sitter med mitt morgonkaffe och mår förhållandevis bra efter festligheterna igår. Såg att mina strumpbyxor från igår har gått sönder (dom med), finns det någon som lyckas hålla strupmbyxor vid liv mer än sådär två användningar så kan ni väl berätta ert knep. Jag blir snart helt ruinerad!
Åter till dansgolvet:


Kvällens utstyrsel består av linne från Saint Tropez/Åhléns, AA-kjol, strumpisar Åhléns, heels Din Sko och le little svart kavaj på det

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad fin du är - linnet passar dig som en smäck :) Men det där med strumpbyxor (det eviga problemet). Jag har helt ratat 40 den och gått upp till 100 den. De är heltäckande och jag har säkert använt dem 20 gånger utan att de har gått sönder. Perfekta med andra ord. Visst, de blir ju varmare än vanliga, men å andra sidan går man oftast barbent när solen står på ordentligt.



Ja, helgen har varit jätteskön. Jag kan lata mig med gott samvete nu :) Det där med Ellos-klänningen kan jag inte riktigt förklara.. Det har bara inte blivit av. Lovar att det ska bli ändring på det :D

Postat av: evelina

vad fiiin du var igår! jätteelegant =)

2008-05-04 @ 16:33:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: mia dh

Vilka härliga partypics och vad fina ni var. Ha en go kväll.

2008-05-04 @ 20:09:13
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: MATILDA

härliga kort :)

2008-05-05 @ 11:22:57
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback