Frustrerande x 2

Jag blir knäpp på allt fint vi såg på stan. Som tur (?) var så vart det i slutändan inte så mycket som fanns i rätt storlek eller satt perfekt, annars hade jag blivit många hundralappar fattigare. Fast den där klänningen från Gina är jag fortfarande sugen på även om det var lite lite för stor (och nej, jag kan tyvärr inte sy). Hursom hade vi det trevligt med både mjukglassfika och latte väl tajmat när solen dök upp.




Sitter och irriterar mig framförallt på en helt annan sak för tillfället dock, med vissa saker kan jag vara som en liten geting och detta är precis en sådan situation. Gruppuppgifter alltså. Jag är individualist. Jag gillar människor, men jag gillar inte när andra bestämmer saker åt mig. Helt odemokratiskt har vi blivit tilldelade en skitbok som inte går att få tag på, denna är på engelska och ska läsas samt sammanfattas tills om någon vecka. Medan vi kämpar för att ens hitta den så ska de andra läsa några korta artiklar på svenska. Sånt här får igång mig. Andas in, andas ut.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Asså den där hatten MÅSTE jag ha! :D Passade ju skitbra verkligen! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback