Förvirrat väder och utflykt

Jag vaknade imorse och trodde att jag inte skulle kunna svälja, men jodå, halsen mådde ganska bra. Kliar lite men det är inte mycket värre än så. Det måste vara mina polska superpiller som räddat mig. Jag känner mig ganska övertygad om det.

Efter lunch var vi iväg en vända för att köpa present till pappa som snart fyller år och så åkte vi förbi Angelica en vända där det bjöds på rött té med champagnesmak. Jag brukar inte gilla rött té men det här var riktigt gott och luktade dessutom godis! Sedan mina vänner, sa jag till mig själv att det där med GI kan dra åt skogen och så stanna vi vid pizzerian och åt sjukt god calzone.



Och nu ska jag ut och gå med Lajnus. Vädret har varit VÄLDIGT förvirrat idag så jag håller tummarna för att vi slipper undan en regnskur!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det snöar, regnar och solen visar sig. Hel mysko :) Datumet är helt enkelt dagen jag bröt nacken.

Postat av: Pernilla

Rött champangete är supergott. Jag tycker det luktar/smakar bubbelgum. Typ Jenka :D

2008-05-19 @ 19:12:42
URL: http://pernillah.devote.se
Postat av: Katta

yo go girl, gi kan ta sig nånstans ;)

2008-05-20 @ 00:23:50
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback