Dagens/kvällens i punkter

• När jag kom hem från jobbet hade A möblerat om i sovrummet och gjort det så fint. Kommer alldeles säkert sova som en prinsessa inatt.

• Vi har sett Irene Huss - Nattrond som var mest fjantig och överspelad. Rekommenderas inte alls.

• ..vi har också insett vilken fantastisk kommunikation vi har här hemma. Jag: är du hemma på fredag eftermiddag så vi kan hämta S? Han: Va, vaddå? Jag: Jo men hon kommer ju över nästa helg Han: Va? Det visste jag inget om. Jag: Men det var jag säker på att jag hade sagt?


Shit vad jag saknar min gamla PhotoShop, versionen jag har nu är för det första tretusen år gammal och fungerar (för det andra) bara när den känner för det, eller så stendör datorn när jag startar upp programmet.. suck. Please Mr Datorexpert berätta vad felet är!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag skrev faktiskt inte så mycket dagbok när jag var liten. Eller, jag skrev kanske, men sen var jag rädd att någon skulle hitta mina böcker och läsa vad jag hade skrivit, så jag rev ut sidorna/slängde dagböckerna. Synd så här i efterhand.



Äh, än finns det gott om tid att planera - bara ni har ett hum om vad ni vill göra så :)



Jag vill också på party, men det vill ingen annan. Därför tvingar jag ut dem på äventyr istället ;)

Postat av: Katja

Hehe. Dessutom grillade jag igår! Moahahahaha :)

2008-05-03 @ 12:25:00
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback