At the skola

Vaknade strax före 9 imorse inte överdrivet pigg, och vandrade ut till vardagsrummet där jag fick syn på ett styck bronzingpuder, en geisha och ett paket tuggumin på soffan - om inte uppätet så sönderbitet. Jag fattar inte var hon får tag på allt! Och så uttråkad kan hon inte ha varit på den lilla stund A gått till jobbet fram tills att jag vaknade.

Är på skolan med Åsa nu och kämpar på med vår övningsutredning, men nu är det hög tid för lunch, blev bara en miniportion gröt imorse så det kurrar i magen nu. So long!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig ni är som kan sitta på skolan å plugga. Jag skulle bara spana på alla fina guys som tinar fram när det blir vår :) Lýcka till med uppgiften.

Postat av: Lajnus

Du får sätta larm på saker och ting... eller så kan du ju alltid låta mig få henne :P

2008-05-13 @ 15:11:47
URL: http://slajna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Snygg header :)

2008-05-31 @ 20:21:19
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback