"15 000 personer uppskattas ha firat vårens ankomst i solen i Stadsparken i Lund"

..och jag kan inte annat än att bli lite avundsjuk och kanske framförallt nostalgisk. Eller iaf inatt på fyllan då jag satt och kollade på Sydsvenskans nätupplaga. Men vi hade det bra också med grill, chill och somriga jordgubbar med grädde. Någon gång vid 23-tiden bestämde jag mig för att jag var sugen på att dansa och tänkte följa med Lajnus ut, men skulle hemom först och hämta öronpropps - och så fastnade jag här. Dagens strapatser började kännas av efter tidig morgon, tenta, runda på stan och sen en vinflaska. Idag är jag riktigt seg, har fått i mig en halv liter juice och en kopp kaffe och tänkte göra ingenting annat än att ta dagen som den kommer. Hur mår ni idag?


Kommentarer
Postat av: mia dh

Ni ser ut att ha haft det riktigt nice iaf. ha det gott.

Postat av: Anonym

Då betyder det att du hade en trevlig party kväll i går :) då får man ta sitt kast,,tur så har vi lång helg så du hinner repa dig :) ha en skön dag..kram

2008-05-01 @ 13:55:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Katja

inte ett dugg bakis iaf ;)

2008-05-01 @ 14:17:08
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback