Torsdag

image2516Två timmar i skolan går fort, det är bla bla, rast, bla bla och sen är det slut! Bosse är en riktigt skojare den där.. kul med lärare som inte är seriösa varenda sekund!

Ja appropå seriositet. Åsa och jag hade lunch slash pluggdejt men upptäckte ganska snart att ingen av oss hade läst något till frågorna vi skulle besvara. Grym framförhållning av oss! Istället blev det en förlängd lunch på Universum med fiskburgare och sedan kaffe till efterrätt.

Sen, mina vänner, har jag shoppat för sista gången före nästa pengainflöde. Jag tänkte att jag verkligen skulle ta tag i det där med gummistövlarna så A och jag åkte en vända för shopping och minsann så hittar jag ett par snajsiga stövlar helt i min smak på Din Sko... (och ett linne på H&M).

Cocoo-armbandet kom idag med, snabbt och bra, fast tyvärr ser det lite plastigare ut än vad jag hade förväntat mig.
image2518

Kommentarer
Postat av: Fia

gillar gummistövlarna :D

Postat av: Josefine

sött linne

2008-03-13 @ 15:39:35
URL: http://josefiner.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det är mysigt att gå i skogen tycker jag. Måste hitta en lång runda att gå i skogen...nu blir det mest lite in och ut på stigar tycker jag ;)

Vad mycket fint du har köpt - jag har själv varit inne på de klänningarna från Gina - skulle vilja ha en svart, en röd och en blå.. Sen är jag nöjd för ett tag :D Vill ha pengarna nu så jag kan köpa dem också (kanske inte alla på en gång) för just nu känner jag mig mest ruinerad. Men, jag fick det där jobbet jag var på anställningsintervju för igår så nu har jag fått 34 h jobb där nästa vecka och bara det ger ju en del kosing. Heja, lön!

Jag brukar också tycka att det är skönt med ledighet, men jag har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag blivit uppstressad. Men med tanke på att jag ska jobba långa dagar nästa vecka ska jag njuta av resterande tre dagar i friheten :D

2008-03-13 @ 16:01:28
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: C.

snygga stövlar :)

tanken är att det är jag och ett par killkompisar som ska åka. vi borde verkligen sätta oss och börja planera snart...

2008-03-13 @ 16:12:08
URL: http://christie.blogg.se
Postat av: Jenniluuu

Snygga gummistövlar! :)

2008-03-13 @ 16:30:57
Postat av: Zandrea

armbandet gillade jag :D

2008-03-13 @ 16:57:27
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Anonym

Finfina grejer :)

2008-03-15 @ 20:14:35
URL: http://kristinakerlund.tjejsajten.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback