Stress stress

Jag sitter här med det där stora påskägget bredvid mig och kan inte låta bli.. ett geléhallon, en punschpralin.. och så pågår det. Är på jättekonstigt stressat humör, jäkla tenta alltså.. när jag kollar genom gamla tentafrågor kan jag absolut ingenting och ändå pluggar jag inte. Måste göra upp ett schema direkt när jag kommer hem.

45 minuter kvar bara. Var först på ställe ett och är nu på ställe två. Åt en french hot dog på vägen som jag höll på att sätta i halsen, sedan gick min nagel sönder och jag manikyrerat den med en halvrostig kontorssax.

Påskägget till A är nu ordnat. Vi var inom stan en snabbis och fixade lite. Fick en ny kompis på Åhléns. Han stod plötsligt framför mig och började prata:

- Hej
- Hallå hallå
- Dig har jag inte träffat förut
- Nej
- Du ser snäll ut, är du det?
- Jadå, ganska
- Jaha ja, glad påsk då!
- Detsamma du

Kommentarer
Postat av: Marie

Min huvudvärk kanske oxå består av tentastress! :D När har du din och vad handlar den om?

Postat av: Katja

schysst kompis! ;)

2008-03-20 @ 22:27:24
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback