Morning has broken

..vi låg alla vid halvtolv igår och snarkade för fullt (särskilt jag). Efter nästan tolv timmars sömn nu känner jag mig redo för lördagens aktiviteter. Det ska handlas och lagas grekisk middag, och städas (A är i full gång redan) sedan kommer S och P på middag ikväll. Mycket trevligt och jag är redan sugen på de oreganokryddade köttspetten!

Appropå mina sjuttielva timmars sömn så tänkte jag på en sak. Övermänniskor. När jag tänker på det ordet ser jag överarbetade ensamstående föräldrar som kämpar på framför mig. MEN, det är också folk som festar en fredag. Som ensamstående förälder har man iaf en djup motivation att göra det så bra som möjligt för sina barn, men att festa/gå ut en fredag vet jag inte hur man orkar. Någon som har motargument?

Kommentarer
Postat av: Anna

:D
Det tycker jag verkligen du ska göra!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback