Lördag

image2572I min rosa dräkt och kaninliknande toppaluva har vi varit och storhandlat, herregud vad det är folk ute och shoppar, middagsbjudningar för hela Umeå ikväll tydligen.

Vädret är verkligen sådär slaskigt och tråkigt just nu..blåsigt, kallt, grått. Hur som helst så kom jag att tänka på en sak när jag var ute med Nikki. Så snart det börjar bli vår så ska jag företa mig till Gå & löpkliniken, inhandla ett par grymma joggingskor och börja springa. Jag gjorde det för många år sedan men fick en envis benhinneinflammation och sen har det som glömts bort. Men nu ska jag förbereda mig väl och komma igång - det är trots allt en träningsform som jag gillar, och dom är i allra högsta grad sällsynta.

Kommentarer
Postat av: teddy

hej hej och godkväll tjejen :) Löpning är verkligen bra för kroppen eftersom vi är gjorda för att springa och gå. Men se till att du inte belastar kbäna och ryggen för mycket bara - det sliter som faaan på kroppen.
Nu är jag hur som hemma ifrån jobbet och ska öppna en flaska vitt :) Yeyyyy:) Vad pysslar du med?

kramis

2008-03-29 @ 18:23:09
Postat av: teddy

Ojj jag läste inte klart. Ni skulle ha gäster. Vad skoj. Gäster, mat och dryck is life. Hoppas ni får en fin kväll nu tjejen :)

kramis

2008-03-29 @ 18:26:32

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback