I say it again

Jag har skrivit om Isabella Lund förut och jag gör det igen. Nu handlar det om det här inlägget. Eller, hela grejen med henne egentligen.. kan hon inte bara lägga av med att försöka förfina prostitution? Nu pratar om hon om att få "sälja sex är en mänsklig rättighet". Jo, tjena.. för ni få lyckliga prostituerade är så mycket viktigare än de prostituerade som lever i ett totalt helvete. Jag förstår inte hur man kan tänka så egoistiskt och bortse från alla som inte alls är så oootroligt nöjda som hon är.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej, vilken otur. Alltid störigt (och lite skönt när man ska till skolan) när klockan inte ringer :)

Jodå, jag har haft en del att göra idag och nu ska jag strax iväg och träna. Skönt att slå iväg tankarna en stund efter städning och massor av annat tråkigt :)

Hoppas din dag har varit till belåtenhet!

Postat av: evelina

hah! håller med dig helt och hållet, finns säkert några dans-på-rpspr-historier om prostitution, men 99 % skulle nog hellre INTE vara prostituerade!

2008-03-10 @ 19:07:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Blogge Bloggelito

I så fall har ni säkert något annat att erbjuda dem som inte vill sälja sex? Eller?

I annat fall kanske ni skulle kunna knipa käft och inte uttala er i horors namn förrän ni pratat med dem.

2008-03-10 @ 20:57:49
URL: http://tianmi.info/blogge/
Postat av: Anna

Bloggelito: Hur kan du vara så säker på att jag inte har pratat med "hororna"?

2008-03-10 @ 21:39:17
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback