I punktform

♦ Igår kväll såg vi The Kingdom. Och vad tyckte jag om den: spännande men med lite väl mycket Hollywoodkänsla. Tänkte mest på hur otroligt värdelöst och sorgligt det är med krig. 

♦ Däremot är det underbart med snön som har kommit. Det är sådana här dagar som jag verkligen är glad att vi flyttade till Norrland. Det snöar lätt, är lagom kallt och stora snödrivor ligger utmed vägarna. Mardrömmen för vissa kanske? ;)

♦ Klassfest ikväll. Vin, mat, trevligt folk, men what to wear?

♦ ..och så har vi haft barnen idag & besökt Leos Lekland. Rena paradiset för barn! Vi stora hade rätt kul också.

image2454 image2455
image2456

Kommentarer
Postat av: Katja

ang det där med friandet, tänkte skriva men lät bli. Hehe ;) Jag får nog vänta typ 4 år till innan jag vågar "pop the question" haha! :P

Postat av: Tu Madre

Tack!
Lekland är alltid poppis bland barnen. I år har vi hunnit med tre stycken tror jag (?) varav ett idag :)

2008-03-01 @ 22:41:13
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback